2013. április 28., vasárnap

10.Rész~szülinap~

Bocsi,hogy régen raktam ki új részt,csak közbe jött ez az.:) Nemsokára elérjük az 1000 megtekintést!!*-*

-Na végre!Azt hittem beragadtál valahova...-mondta szórakozottan Harry,amikor megérkeztem.Jó,igaza van...kicsit sokáig kerestem a ruhát.
-Bocsi,tudod milyen vagyok...-mosolyogtam rá,majd ismét megszólaltam-De hova is megyünk?
-Majd meglátod.-kacsintott-Ja és anyukáddal már megbeszéltem,hogy mikor hozlak haza,szóval akár indulhatnánk is.-nyújtotta kezét,én pedig belekaroltam.
-Harry...Mit sportolsz,hogy ilyen izmos a karod?Most komolyan.-kérdeztem kicsit elpirulva.Lassan sétáltunk,miközben beszélgettünk.Nem akartam,hogy vége legyen az estének.

*Harry szemszöge*
-Oh...öhm szoktam járni boxolni,meg edzőterembe is.Ja és fekvőtámaszozni is szoktam ha unatkozok.Meg amióta peverz fiúk vannak a közeledben,azóta mégjobban edzek.
-Miért?-kérdezte édes hangján.
-Ha legközelebb bántani akarna valaki,én letudom ütni.-mosolyogtam kedvesen rá.Nemsokára ő is mosolygott,a szemembe nézett,majd hozzámbújt.Karjaimat védelmezően köréfontam,és jól beszívtam illatát...behunytam szemeimet,ekkor Hanna megszólalt...
-Jujj Harry nem is mondtam!!!-úgy meglepődtem,hogy majdnem elestem,amikor ugrottam egy nagyot.-Jaj bocsi,megijesztettelek?
-őő nem,dehogyis.Folytasd.-mosolyogtam rá biztatóan.
-Egy kérdés...ugye szereted a Cold Play-t?
-Szeretem-e?Imádom.
-Akkor van egy jó hírem.
-Na mondd.
-Anyától kaptam a szülinapomra...2 jegyet egy közelgő Cold Play koncertre!!2db-ot,és azért mert a másik a tiéd!-mosolygott vadul Hanna.
-Mi?...-vágtam értetlen fejet,és csomó ideig csak gondolkoztam.-De én miért kaptam?Neked van szülinapod!
-Jaj Harry.Anya egyedül nem engedne el,és benned megbízik.-miközben beszélt,kezét lassan felemelte,arcomhoz ért,és végig simított rajta.Kicsit kirázott a hideg,de szerencsére nem vette észre...legalábbis remélem.
-De ha nem pont tèged mond...én akkor is téged választa...-nem tudta befejezni a mondatot,mert szó közben megpusziltam.Most valahogy nem érdekelt ez a barátsàg dolog.Láttam,hogy elpirult.
Csöndben folytattunk a sétát,már kezdett besötétedni,meg kicsit hűvösebb is lett.Hanna végig szorosan karolt belém,és hát...ezt nagyon élveztem.

-Na nemsokára ott vagyunk.-szóltam halkan Hannához.
-Mostmár kíváncsi vagyok...de van egy  sejtésem.
Megérkeztünk egy közeli parkba,ahol megláttam egy édességes standot.
-Kérsz vattacukrot?Mondjuk ez hülye kérdés...gyere.-megragadtam a kezét,és a stand felé irányítottam.-milyen színűt kérsz?
-Hm...rózsaszín.
Az édességekkel együtt leültünk egy padra,igazán hangulatos volt ahogy az esti fények cikáztak.Most volt itt az ideje,hogy átadjam az ajándékom...
-Figyelj Hanna.Van egy meglepetésem,de ahhoz,hogy megkapd,először csukd be a szemed.
-Rendben.-mosolygott,majd behunyta szép szemeit.Párszor megmozgattam a kezem előtte,hogy megbiztosodjak.Nem reagált,így mögé másztam,majd nyakára helyeztem a medált.Ahogy bekattintottam,már a nyakláncot markolászta.
*Hanna szemszöge*
Behunytam szemeimet,majd éreztem,hogy hideg tárgy landol mellkasomon.Rögtön tudtam mi az.Kinyitottam a Harry szerint "szép barna szemeimet",majd elkezdtem nézegetni.Egy szöveggel díszitett medál,aminek a fele hiányzik.Gravírozott lehetett,mert Harry aláírta,de egyébként ez volt ráírva: Best Fri- Fore-...és egy szív,alatta pedig,hogy Hazz xx.
-A másik fele hol van?-kérdeztem a melletem ülő sráctól,aki kíváncsian figyelte a reakciómat.
-Az nálam van.Itt...-előszedte a kulccsomóját,és előkerült az ő medálja is.Oda érintette az enyémhez,és összekapcsolódtak...
-Köszönöm,ez egyszerűen gyönyörű...-elakadt a szavam.Nem tudom szavakkal kifejezni azt,amit jelent ez nekem.
-Tetszik?-kérdezte mosolyogva.
-Persze hogy tetszik!-Nem bírtam magammal,Harryre ugrottam.Lábaimmal körbeöleltem derekát,kezeimet pedig nyaka köré fontam.Adtam puha arcára egy jó nagy puszit,majd behunytam a szemem.Finoman simogatta a hàtamat,de azt hiszem végre magamhoz tértem,és leszálltam róla.Visszaültem mellé,ès égett a fejem.
-Bocsi...izé elragadott a hév.-magyaràzkodtam neki vörös fejjel.
-Semmi baj dràga.Ezt legközelebb is csinálhatod.-kacsintott gyengéden.-De most induljunk,gyere.-megragadta kezem,és felhúzott.
-Mi?Hova megyünk?
-Mindent a maga idejében.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jo resz lett.........mikor lesz kovetkezo resz???????? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:D Amikor érkezik pár komment,általában teszek fel:) szerintem ma vagy holnap mindenkèpp

      Törlés
  2. Varom a kovetkezot nagyo.!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ugyi vagy :*

    VálaszTörlés

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!