2013. április 19., péntek

8.Rész

...bementem.Lassan nyitottam az ajtót,és bekukucskáltam,de senkit sem láttam,ezért kitártam az ajtót,majd beléptem az öltözőbe.Körbenéztem,és szemem rögtön megakadt pár ruhán,ami a padon pihent.Egy farmer,egy fehér poló,egy pár fehér converse...aha mostmár tudom,hogy hol lehet Harry.De...most kimenjek,vagy várjam meg itt?Esetleg kopogjak be a zuhanyzóba?Egyáltalán mit keresek itt...egy fiú öltözőben...
Épp kiakartam menni,de nyitódott a másik ajtó,figyelmem oda szegeztem,és egy boxeres fiúval találtam szembe magam.Hazza haja még nedves volt,ahogy teste is.Lefagytam,azért ez elég ciki helyzet.
-Hát...te?-kérdezte meglepődve,majd kisöpört szeméből egy vizes tincset.
-...Kint vártalak,de nem jöttél.Kopogtam,de nem válaszoltàl,ezért bejöttem,és amikor épp kiakartam menni,jöttél te.Bocsi,hogy rád törtem,megyek is.-Gyorsan megfordultam,és kisiettem.Huh.
Ismét vártam,és vártam.Szerencsémre most sietett egy kicsit,és jött is...mostmár felöltözve.
-Végre.-mosolyodtam el.
-Jó bocsi.Muszáj volt lezuhanyoznom...
-Semmi baj.Csak menjünk.-mostanában mindig átdobja a karját vállamon.Hiányoltam,így megfogtam kezét,és magamra terítettem.Egy mosollyal díjazta.
Ahogy mentünk haza felé,beugrottunk egy cukrászdába,utána elmentünk a helyi parkba is.Hét ágra sütött a nap,hamar kidőltem a füvön,úgy is fakó vagyok.Hazz a padon ülve figyelt,elmosolyodott,felállt,én pedig helyet engedtem neki magam mellett.Néha jó egy kicsit pihenni,pláne ha ilyen jó idő van.Végre igazi tavasz.Amíg én elfeküdve tépkedtem a fűszálakat,ő csak ült és nézett.
-Van rajtam valami?-kérdeztem mosolyogva.
-Hm.Miért?-olyan fejet vágott,mint aki azt se tudja hol van.
-Rég óta figyelsz...van valami az arcomon?
-Ja...csak elbambultam.Nincs semmi-mosolygott zavartan.
Még kb.1 órát süttetük magunkat,majd nagy nehezen haza indultunk.Mostmár magátol átkarolt,ez az egyik kedvencem a szokásai közül.

7 megjegyzés:

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!