2013. április 12., péntek

4.Rész ~Mi ez az egész?~

Először is...A statisztika azt mutatja,hogy vannak olvasók,de ha senki nem ír kommentet akkor nem tudom :/ szóval kérlek titeket (ha vagytok? :'D) hogy írjatok annyit legalább,hogy "olvasom."
Igen Kitty, te is regisztráljál. ;)

-Légyszíves!Csak jót akartam!!Hidd el minden sikerülni fog,végig szurkolok neked.Na Hazz engedj már vagy rádtöröm!-Könyörögtem,de a végén kicsit komolytalanná vált a bocsánat kérésem. :)
-Hmm...Rendben...-adta meg magát-Gyere,de ez nem jelenti,hogy 100%osan megbocsátottam...-ééés kinyitotta az ajtót.
-És ha mondjuk...megölellek,az könnyít kicsit?-kérdeztem.
Eddig nem nagyon ölelkeztünk,de azt hiszem most szükséges volt...
-Gyere!-tárta szét karjait.Hmm.Belefúrtam a vállába a fejem és jól beszívtam az illatát.kicsit elhúzodott ez az ölelkezés.
-Oké...akkor figyelj.Nem akartam,hogy kellemetlen helyzetbe kerülj,de hallottalak énekelni,és egyszerűen csodálatos a hangod.Ezt őszintén mondom.Biztos vagyok benne,hogy sikerül.-Rámosolyogtam,és amikor megláttam a szemében összefutó nevetőráncokat,nagy kő esett le a szívemről.
-Tudod mit?Már nem is haragszom.Nagy nehezen leesett,hogy csak gyáva vagyok,erről meg nem te tehetsz.Sajnálom.-ismét magához húzott,és most egy puszit is kaptam a fejemre,persze RÖGTÖN lángokban úszott az arcom...
-Akkor kibékülünk?
-Nem Hanna.Ugyan...Azért ölellek meg,és adok puszit...(?)
-Jó,jó! Ès elkísérlek,ez biztos.
-Igazi barát vagy.Köszönök mindent.
-De ha híres sztár leszel se felejts el -kacsintottam- és majd nekem add az első autogrammod.
-Ez alap.-vigyorgott.
-Na én megyek is,mert ahogy látom sötétedik...
-Várj hazakísérlek.-mosolygott-Nem szeretném,hogy bajod essen.
-Köszi Harry.-simítottam meg az arcát.
Lassan sétáltunk,és szerintem nem is véletlenül.Szeretünk egymás társasàgàban lenni...De sajnos 10perc múlva megérkeztünk.
-Akkor szia.Jóéjt,és köszi.
-Mit?
-Hogy hazakísértél...
-Ugyan ez természetes.Na és...mit szólnál holnap egy kis mozizáshoz?
-Persze menjünk,de most te válassz,mert már mindketten tudjuk én nem vagyok jó az ilyesmiben.-A múltkori film amit ÉN választottam...ritka szar volt. :)
-Igen tudjuk...-nevetett,de oldalba löktem-és milyet nézzünk?Horror,vaaagy vígjáték?
-Legyen horror.
-Oké elintézem.Na menj,mert hűvös van.Szia jóéjt...és esetleg nagy kérés lenne még egy ölelés?
-Nem dehogyis.Ez a bocsánkérésemhez tartozó bónusz.
Megölelt.Talàn régen álmodtam volna ilyen fajta ölelésről...egy bizonyos fiúval.Kár,hogy Hazza a legjobb barátom.Megvártam még kiér az utcánkból,aztán bementem.

*Harry szemszöge*

Nem tudom mi ez az egész.Ma a hír hallatán egy kissebb depresszióba estem,de...amikor megláttam,hogy Hanna csak azért átjött,hogy felvidítson,és bocsánatot kérjen...elfelejtettem miért is haragudtam rá.Olyan szép...barna haja lazán omlik a vállára,ragyogó szemei pedig elvarázsolnak.De ez nem csak a külsőségekről szól.A személyiségét imádom.Először is,vicces.Mindig megnevettet,és minden hülyeségben benne van(múltkor elcsórtuk a kémia tanár szemüvegét...hihi) ugyanakkor figyelmes,és segítőkész...benevezett engem az x-factorba...számíthatok rá,bízhatok benne.Nem is sorolom.De felesleges volt elhívnom moziba is...jó voltunk már moziba sokszor,de akkor haverként hívtam el,most pedig...?Én se tudom.Àh mindegy is.Goodnight.

10Körül keltem elég kómásan,ugye Szombat van.Ma mozi...Csak estére volt jegy a horrorra.Fogalmam sincs mit vegyek fel.Persze randiztam már párszor.PÁRSZOR.Na jó sokszor,de azok csak csinos,buta libák voltak.Humorérzékük nulla.Egyàltalàn értették azt,amiről beszéltem?Pff.Mindegy,a lényeg,hogy Hanna más,ő a HAVERnőm,és nem akarom ezt tönkre tenni.De majd...közeledni próbálok.(?)

Kommentekeeet írni!Hajrá.:)

MOSTMÀR REGISZTRÀCIÓ NÈLKÜL IS LEHET! ;)

8 megjegyzés:

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!