2013. április 13., szombat

5.Rész ~Mozi..?~



Most komolyan ne legyetek már ilyenek!:D Nem kell regisztrálni,simán lehet kommenteket írni.Tudom titeket ez nem érdekel,de így gőzöm sincs...egyáltalán folytassam?:/
*Hanna szemszöge*

Ahj!Anya kimosta a kedvenc ruhámat.Hurrá.Pedig abba akartam menni Harryvel...akartam.Akkor keresek mást.8-kor kezdődik,szóval Harry már szólt,hogy hazakísér.
Na most látom,hogy Hazz posztolta twitterre a ma esti programját velem. :) #RT

Áh!Már fél nyolc,Harry mindjárt itt van!(De miért izgulok(??) ennyire?wow) Végül egy cicanadrág-szoknya-balettcipő mellett döntöttem,a hajamat pedig oldalra fontam.Most csöngettek,szóval rohantam,felkaptam a dzsekim és kimentem.Szembetaláltam magam a Ramones pólós Hazzával.Imádom ezt a pólót rajta.Rámosolyogtam,megdícsérte a szerelésem,aztàn indultunk is.Amikor megérkeztünk,jól feltankoltunk(NACHO'S!!) és beültünk kb.középre.Nem voltak túl sokan,de kevesen se.Mellém pont egy fura pasas ült,aki elég feltünően bámult,még a reklám alatt...kirázott a hideg.Pár nap múlva betöltöm a 16-ot,ez a csávó meg lehetett vagy 25.Sokszor megijedtem(horror hatása)és Harryhez bújtam,aki védelmezően átölelt. :) Időközben a Cola hatott így elnézés kérések közepette kiszabadultam a teremből.Harry megkérdezte,hogy elkísérjen-e,de szerintem elég nagy vagyok már ehez.Sötét volt kint,láttam a hold beszűrődő fényét az ablakon át.Gyorsan megkerestem a wc-t,elvégeztem amit kellett,aztán elmentem kezet mosni.Amikor nyitottam az ajtót,valaki visszanyomta,és nem akart kiengedni.Ordítottam,hogy ez nem vicces,(mert azután a film után tényleg nem volt az) de nem engedett.Hátrébb léptem,amit biztosan meg is hallott az illető,ugyanis benyitott és sebesen felém indult.Hát persze,hogy ő volt az.A férfi aki a film alatt csak engem bámult.Nagyon féltem,ki ne félt volna ilyen helyzetben?Senki nem tudott segíteni,hiába sikítok,bent filmet néznek,a jegyszedők meg a földszinten vannak.Hirtelen felindulásból megrúgtam,olyan erősen ahogy csak tudtam,ott ahol általában egy fiúnak fájdalmas lehet.Mellette nem tudtam elfutni,hiába küszködött a fájdalommal,simán elkapott volna...Befutottam az egyik fülkébe és magamra zártam az ajtót.Leültem,és felhúztam a lábaimat,majd átkulcsoltam azokat.Csak füleltem,vajon kiment-e,vagy arra vár,hogy én menjek ki?Már majd megőrűltem,amikor ajtónyitodást hallottam a mellettem lévő fülkéből...felpillantottam és felsikítottam,amikor megláttam a fejét!Megpróbált átmászni a vékony "falon" át.A hülye zárt nem tudtam elég gyorsan kinyitni,és sajnos sikerrel járt... és magához húzott,majd a szoknyámat kezdte ráncigálni...
-Vigyázz mit teszel...nyugi kislány nem bántalak,jobban jársz ha te sem teszel semmi rosszat.-suttogta a fülembe,de elkapott tőle a hányinger.
Befogta a számat,és kivonszolt a fülkéből,majd levágódtam a földre.
-Vedd le a pólód,vagy én veszem le,de az nem lesz szèp.-kacsintott.fúj.
-Ha bármit próbálsz tenni,amit én nem akarok,több évig ülhetsz a sitten!
-Ugyan.Nem fogod megbánni.Tetszeni fog,ilyet még úgyse láttál-elkezdte kigombolni a nadrágját...
Előttem ált,terpeszben,és látszott rajta,hogy ledöntött már pár pohárral.Próbálta magáról lehámozni a nadrágot,de láthatóan nem ment neki.Nem figyelt ràm,így kaptam az alkalmon,és át kúsztam a lábai közt,majd futottam,ahogy csak bírtam.Kiértem,és a terem bejárata előtt láttam,hogy a nyomomban van.Még jobban futottam,annyira,hogy egy rossz lépés miatt legurultam a lépcsőn.Mindenki engem figyelt,és láttam Harry halvány alakját ahogy felém rohan,de ennyi,többre nem emlékszem.Bevertem a fejem és egy kis időre el is ájulhattam.Amikor magamhoz tértem,Hazza a karjaiban fogott,még a moziban voltunk...
-Úristen jól vagy??-kérdezte halálra rémülve.
-Igen...persze-suttogtam alig hallhatóan.-Mostmár igen.
Tényleg jobban voltam,mert biztonságban éreztem magam.Védelmezően tartott,éreztem ahogy izmai megfeszülnek.
-Tegyél csak le.Már jól vagyok...
-Dehogy teszlek.Mégcsak az kéne.De Hanna.Nem értem még mindig...mi volt ez az egész?Miért voltál addig a mosdóban,és miért futottál?
-Ha leteszel elmondom...
-Makacs.Rendben,de feküdj végig a székeken.Legalább...
-Emlélszel arra a fiúra,aki mellettem ült?
-Aki nézett téged?
-Igen.
-Emlékszem...Már figyelmeztetni akartam,hogy beverem a képét ha tovàbb bàmul.
-Kimentem wcre,és amikor ki szerettem volna jutni,ő megakadályozott,ekkor megrugtam,és befutottam az egyik fülkébe.Sajnos ittas állapota ellenére átmászott a másik wcből,megfogott,és kirángatott.Közben fogdosott is...és ledobott a földre...-szipogtam
-Pszt-húzott magàhoz,átölelt,és nyugtatott.-Csinált veled valamit?
-Szerencsére nem.De akart...de sikerült kijutnom,és futottam ahogy csak bírtam...ezért is estem el.
-Annyira sajnàlom,hogy ez történt.Ha kimegyek megnézni,hogy minden rendben van-e,akkor ez nem történik meg.Csak azt mondtad egyedül is megy...
-Tudom.Bár ne mondtam volna.
-Fáj még a fejed?
-Kicsit.
-Akkor gyere induljunk haza.Ès nem érdekel mit mondasz,az ölembe veszlek,te pedig engedelmeskedsz.
-Rendben...-adtam be a derekam.Egyrészt mert Harry makacsabb mint én,másrészt szédültem.Az már biztos,hogy erős...erőfeszítés nélkül haza vitt.A házunknál lerakott.
-Sajnálom,hogy ez történt.Ezt tényleg nem így terveztem...legközelebb nem mész egyedül wcre,ez már biztos.-Nézett az elején szomorúan,majd elmosolyodott.-és az is biztos,hogy ha meglátom azt a férfit...
-Értem.-mosolyogtam-Ès tényleg nincsen semmi baj.Jól vagyok.
-Remélem is...Most viszont megyek haza.Már későre jár egy kicsit,anyám meg azt se tudja hol vagyok...szóval Szia,jóéjt és VIGYÀZZ MAGADRA!
-A szobámból nehogy elraboljanak...-eresztettem féloldalas mosolyt.
-Humoros kisasszony.Szemmel tartom magát.De komolyan...bármi van szólj.Majd holnap hívlak.-felém hajolt és puszit nyomott az arcomra.
-Rendben.Jóéjt Harry.-intettem,és kábultan néztem távolodó alakját.
Arcom később is égett ott,ahol "csókot" hagyott...finom,puha ajkai lehetnek...hm.WOW mik jutnak eszembe...ez az este túl zsúfolt volt...szóval.. jó éjt.

4 megjegyzés:

  1. Örülsz kisasszony?? Így sokk jobb csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó én is írok de ehhez képes az sem így tovább!!! ;)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!