2013. április 9., kedd

2.Rész~kezdődő barátság?~

-Figyeld őket.-mutatott 3 fiúra-ha jellemeznem kéne őket...divatmajmok.Nincs velük semmi bajom,csak...fura lenne 3 órán át a hajukról folyó beszélgetést hallgatni.Furák...mindegy.Aztán...vannak az izomagyak.Ők ott-mutatott 4 izmos fiúra,köztük volt az is akit megöleltem.-Nekik reggeltől estig a sport a téma.Meg a csajok.Szeretek sportolni,meccset nézni,de ez már sok...
-Menjünk tovább.-nézett körül-Ott vannak a kockák,szerintem ránézésből tudod.Online játékok,számítógép,meg ilyenek.Hát inkább nem.-rám mosolygott,majd folytatta.-és a lányok...a lányooook.Szeretem a csajokat,de...ezek?nem szimpatikusak-itt elhúzta a száját-szépek meg minden,de hihetetlenül buták,mármint egy része...ott ülnek és nézd pont festik a szemüket.Anyám...na ezaz...és vannak a szürke egérkéink,akik lehet 4évig meg sem szólalnak.Ki tudja.Aztán terepfelmérés közben észrevettelek téged,és te elég normálisnak tűntél.-mosolygott.- nem tévedtem.

-Hű...-döbbentem le a sok információ hallatán.A vicces az,hogy teljesen egyetértek Harryvel.-Pont ezt figyeltem,mielőtt ide nem jöttél.Azt hittem sehova sem tartozok...

-Pontosan,mint én.De azt hiszem mi alkothatnánk egy külön "klubb" félét nem?-szélesen elmosolyodott,nem tudtam nemet mondani

-Szerintem ez nagyon jó ötlet!

A következő 2 órában ismét àtvette a főszerepet a drága OFŐnk.Az iskoláról,ismerkedèsről,összetartásról,barátkozásról volt szó...ahj gondolom a szokásos.(?)
Délelőtt a szünetekben Harryvel voltam,együtt mentünk büfébe,és feltűnt neki,hogy mennyire édesszàjú vagyok...Azt mondta,hogy ez tök jó,mert végre nem egy olyan lánnyal dumál,aki inkább éhenhal,minthogy hízzon.Aranyos srác...csomót dumáltunk.Tökre örülök,hogy már a rettegett 1.napon talàltam valakit aki jó fej.
Másnap reggel amikor a suliba mentem,az utcánkban találkoztam göndör hajú ismerősömmel.

-Szia Harry.Te is erre felé laksz?

-Szia-mosolygott-igen a mellettetek lévő utcában.Szerintem gyakran összefogunk futni...majd mehetünk együtt.

-Ja.-rámosolyogtam majd zsebre dugott kézzel sétáltunk tovább.

-Amúgy.Bejelöltelek Facebookon,de nem voltál online...gondolom nem nagyon használod.

-Ja nem szeretem annyira.Néha felnézek.De semmi több.

-Akkor a telefonszámod megadod?Ott legalább eltudlak érni.-mosolya ismét meggyőzött.

-De miért akarnál elérni?

-Hàt...miért ne?Osztálytársak vagyunk.-vigyorgott.

-Jó,igaz.Megadom.De akkor te is.

-Amúgy azért mert jó fej vagy.

Ezt megbeszéltük út közben.Szerintem haverok leszünk de ennyi...helyes meg minden,de nem ismerem annyira.

***

Kémiával kezdtünk és társat kellett választani.Persze Harryvel egymást választottuk...milyen jó,hogy van aki választ és nem kell a maradékkal párt alkotnom.Vicces volt Hazza (mondta,hogy becézzem így) olyan volt mint egy kémikus abban a szemüvegben.Sajnos a feladatot elrontottuk,és majdnem felrobbant a suli...de élveztük. Most is sokat dumáltunk családról,barátokról,meg személyesebb dolgokról is...Délután együtt mentünk haza,mostantól így lesz...azt hiszem.

-Szia Hanna.

-Szia Hazz.Holnap negyed nyolcra legyél itt.-intettem.

-Rendben.De már vagy 3x elmondtad.-hallottam a távolodó alak hangját.

***

-Negyed nyolc mi?-kérdezte álmosan Harry...

-Jó, na bocsi.Elaludtam...de miért nem mentél egyedül,ha észrevetted,hogy kések..

-Talán mert tegnap megbeszéltük,hogy itt megvárlak.Na gyerünk.Terveztem pár szivatást.

-Kiket akarsz?

-A "plázacicáinkat"-mondta kb. úgy mint ahogy ők beszèlnek.Tehát nyávogott.

-De minek?

-Unatkozom.De ha esetleg te is,akkor segíthetsz.-kacsintott.

-Naná!De azért majd avass be.-érkeztünk meg lassan a suliba.

***

Ez jóra sikeredett.A kis libák csak sikíttotak.Harryvel elrejtettünk pár békát a táskàikban...Jó kicsit gonosznak hangzik,de...hm.Lehet az is.

-Ez jó volt!!!-nevettem.

-Láttad a fejüket?!-már könnyezett Hazz.-Majd szivathatunk másokat is.

-Mindenképp.

Már mentünk haza fele.Soha nem volt kínos csend...mindig volt valami téma.Néha elég hülyeségekről beszéltünk,de mi mindig jót nevettünk ezeken.

-Ráérsz ma délután?-kérdezte Hazza.

-Aha persze.Miért?

-Eljössz fagyizni?Meghívlak.Hàlàm jeléül,amiért segítettél.Tudod szivatni.

-Okés.De készülj fel,sokat megbirok enni.-kacsintottam.

-Ugyaaaan...majd versenyzünk.-kacsintott vissza játékosan.

-Akkor várj meg,ledobom a táskám és jövök.

-Oks.Siess.

A délutáni fagyizás klassz volt.Harry nyerte a versenyt.Mondjuk egy fiút amúgy sem akartam lenyomni evésben.De annyira az se érdekelt,hogy fiú...na ez furán hangzik. Szerintem jó haverok,barátok...akármik leszünk.Kedvelem.

1 megjegyzés:

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!