2013. május 3., péntek

11.Rész

Lassan elindultunk,és séta közben a nyakláncomat markolásztam.Hihetetlenül jó érzés volt...
-Ezek szerint tényleg tetszik.-mondta Harry mosolyogva, zsebredugott kézzel.
Nem válaszoltam.Elkezdtem mosolyogni,majd az arcához hajoltam,és megpusziltam.Ismét.Szerintem ebben semmi rossz nincs,ezt talán (még) szabad.Remélem, nem néz hülyének,mostanában állandóan puszilgatom,ha akarom,ha nem.Ciki lenne,ha egyszer rám szólna...
-Min gondolkozol ennyire?-kérdezte halkan.
-Semmin.-húztam el a számat.
-Na.Látom rajtad.
-Nem zavar,hogy mostanában sokszor adok neked puszikat?-fordultam felé szégyenlősen.
-Szerinted zavar ha puszilgat egy szép lány,aki egyben a legjobb barátom is?-kérdezte Harry értetlen fejet vágva.
-Jó,csak nem akarlak...hogy is mondjam.Megijeszteni.
-Jesszus.-nevette el magát.
-Ez nem vicces!Te nem szoktad annyira viszonozni,és nem akarom,hogy azt hidd rámenős vagyok.-vágtam az elején durcás fejet,majd kucsit megenyhültem,és az utolsó szavak közben a cipőmet vizsgáltam.Mintha olyan érdekes lenne.
-Hanna,ha csak ez a "probléma",akkor változtatok rajta egy mp alatt.-kezei közé vette arcomat,és megpuszilt,egymás után háromszor.Úgy éreztem nem a Földön vagyok.Amint az utolsó csókját is az arcomra lehelte átöltem,közelebb húztam magamhoz.
-Olyan kis butus vagy.-dörmögte mély hangon a fülembe.Kirázott tőle a hideg.Egy darabig ölelkeztünk,majd Harry megfogta kezemet,összekulcsolta sajátjával,és elindultunk.
-Ha valaki ránk nèzne,tuti azt hinné járunk.-néztem fel Harryre.
-Akkor most sok fiú irigy rám.-mosolyodott el pimaszul.
Csak megráztam a fejem,és figyeltem merre tartunk.Néha ránéztem Hazzra,vagy inkább fel,mert vagy 15cm-rel magasabb volt nálam.Még mindig nem találtam ki hova megyünk,és már kicsit bosszantott.
-Ott vagyunk már?
-Nem.
-Mikor leszünk ott?
-Mindjárt.
-Ès hova megyünk?-direkt idegesítettem Harryt.
-Hanna nyugi.-mondta unott hangon.
Már egészen sötét volt,és az idő is lehűlt kicsit.Harry egy saroknál megállt,és megkért,hogy csukjam be a szemem egy pillanatra.Becsuktam,és megígértem,hogy nem kukucskálok.Àtkarolt,és úgy kanyarodott be velem,majd sétáltunk még pár métert.Megállított,én pedig ismét kinyithattam szemeim,és ekkor az egyik kedvenc helyem fogadott.VIDÁMPARK!
-Úh ez nagyon jó!-örvendeztem boldogan.
-Tudtam,hogy tetszeni fog.-kacsintott.
-Minden tetszik.-mondtam mosolyogva.Ha tudná,hogy ez alatt őt is értem.haha
Harry elintézte a karszalagokat,majd indulhattunk is.Rohantunk mint a hülye kisgyerekek,mindenre felakartunk ülni.
Miután kipróbáltunk vagy 7 játékot,egy kis pihenőt fújtunk.Röhögcsélve sétálgattunk a színes standok közt,amikor megláttam egy óriás plüssmacit,amire az volt írva,hogy "I love you".A standhoz sétáltam,majd elolvastam,hogy lehet megnyerni.Egy pohárból épített piramist kell ledönteni egy dobással.Gyerekjátéknak tűnt,így vettem egy labdát és eldobtam.2 pohár az asztalon maradt,tehát macit nem nyertem.Mégegyszer megpróbáltam,most meg 3 maradt fent.Harry mosolyogva figyelte ahogy idegeskedek,majd arébb hesegetett,kért egy labdát és megcèlozta.Rögtön ledőlt az összes,pedig még csak meg sem erőltette magát.Az árus megkérdezte melyik ajándékot szeretné,Hazza a macit választotta.
-Tessék.-végig mosolygott.
-Köszönöm.-mosolyogtam mostmár én is.
Tovább haladtunk...

(holnap folytatom :] )

1 megjegyzés:

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!