2013. május 9., csütörtök

13.Rész~Meghallgatás~

A 12.részhez jó sok kommentet kaptam,aminek nagyon örültem.:) Hozom is ezt,és remélem ide is írtok párat!:)

A Szerda,Csütörtök,Péntek,Szombat,Vasárnap és Hétfő villámgyorsan elment...mindig ez van.Ha vársz valamit,több hónapnak tűnik minden egyes nap.Persze amikor nem várod...akkor olyan mintha pár perc alatt elment volna az idő.Féltem Harryt...lehet a zsűriknek nem fog annyira tetszeni,és esetleg belekötnek.Fiatal még,és lehet ez lesz a baj.Mindegy...azért én ott leszek,bármi is történjen.Szóval KEDD.
Suliba nem mentünk(hahaha),egész nap vártunk...kígyóztak a több km-es sorok.Fú.Meleg is volt,éhes is voltam,meg fáradt is,szóval szuper volt várni.Harryvel csak ketten voltunk,Anne-ék csak később jönnek.Amíg álltunk,jó pár srác rám kacsintott,meg mutatták hogy majd felhívnak...hm hát volt köztük helyes,arra rá is mosolyogtam,de láttam a szemem sarkából Hazza pillantását.Fura,úgy látszik zavarja,ha más fiú rám néz.
-Milyen pofátlanok...-dünnyögte mellettem.
-Téged zavarna ha lenne barátom?
-Nem...miért zavarna?-kérdezte tettetett meglepődöttséggel.
-Semmi.Csak kérdeztem.-gondolkoztam el ezen.
Elkèpzeltem,hogy Harrynek barátnője lesz...engem biztos zavarna.Most ezzel mit lehet kezdeni?Mondjam neki,hogy "hé,ne nézz rá senkire,mert zavar."Elég hülyèn jönne ki...
A sor rövidebb lett,mi közelebb kerültünk,de még nem...nem jutottunk be.Lassacskán Harry megkapta a behívó(azonosító vagy mi) számát,és VÈGRE leültünk.A fejemet a vállára hajtottam,és vártuk a szüleit.
-Nagyon izgulsz?-kérdeztem halkan.
-Nem.Itt vagy,és ez megnyugtató.-mosolyodott el gyengéden,majd átkarolt.Fejemet vállába fúrtam,és àtöleltem derekát.
Elkezdtünk nevetni a semmin,vagyis szerintem a...helyzeten.Becsuktam a szemem,és úgy bújtam hozzá.Amikor újra kinyitottam,láttam,hogy közelednek Anne-ék.
-Nèzd itt vannak anyukádék is és...-akkor tűnt fel egy szőke hajú lány,aki velük jött,és épp Gemmával beszélgetett.Harryvel még mindig ölelkezve ültünk,de amikor ő is észrevette őket,elengedett...
-Sziasztok.-Hazza felállt,és odasétált hozzájuk,majd én is követtem.Adott két puszit Annenek,a nővérének,és az idegen lánynak is...-Hát te?Hogy kerülsz ide?-furcsán és kedvesen méregette.
-Làttam a twitter bejegyzésed...azt írtad bárki jöhet aki akar.Úgy is régen láttalak...
-Ja...-rám nézett,mert ugye én végig mellette álltam...majd vissza rá.(De kire is???)-Szeretném bemutatni neked a legjobb barátomat Hannát-aranyosan megpuszilta a fejem,én pedig elmosolyodtam-ő pedig egy régi ismerősöm Amy.
-Barátnőd.-jegyezte meg ridegen,és nagyképűen...
-A VOLT.Amy nem kell túlozni.-Nézte Harry Amy-t lesajnálva.
A "remek" beszélgetést megszakította egy idegen hang:
-Harry Styles kérem fáradjon a színpadra!
-Na akkor...megyek.-nézett rám Hazz félve.
-Sok sikert.Tudod,hogy bízok benned-megsimítottam a vállát,majd megpusziltam.
Bekísértük...

FOLYTATOM HOLNAP!:) Ja és nyugodtan iratkozzatok fel!!

5 megjegyzés:

  1. Jó rész lett,csak kár hogy rövid,és a helyesírásra is figyelj oda:)
    Várom már a kövi részt,és remélem hamar összejön Hannah és Harry;)
    L.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos este írtam,és mindig telefonról pötyögöm be,de azért próbálok figyelni...:D

      Törlés
  2. Nagyon jo resz .....

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan kovit :D

    VálaszTörlés
  4. csodás fantáziád van!!!! grat.

    VálaszTörlés

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!