2013. május 11., szombat

14.Rész~Meghallgatás~

Nagyon jól esnek a kommentek,ezért felrakom a következő részt,amit telefonról írok...ezért találhattok benne hibát,amit nagyon sajnálok,de nézzétek el nekem.:) Sok kommentet!:) ¡Adios!

Bementünk vele a backstage-ig,a műsorvezető pedig rögtön el is rabolta.Utolsó pillantása felém irányult,tekintetünk találkozott,és mindketten mosolyogni kezdtünk.Ajkai szétváltak,még egyszer rám nézett,majd szép lassan felsétált a lépcsőn egy mikrofonnal a kezében.A teremben volt 3 nagy kivetítő,amik nemsokára bekapcsolódtak,és Harry jelent meg a színpadon.A mikrofont a szájához emelte,és kedvesen bemutatkozott a 4 tagú zsűrinek.
-Harry Styles vagyok,és Holmes Chapelból jöttem.
-Hello Harry.Hány éves is vagy?-tette fel a kérdést Simon Cowel.
-16.
-Mit fogsz előadni?
-Az "Isn't she lovely-t" fogom énekelni egy csodálatos lánynak.
-Rendben.Akkor kezdheted.-adta a végszót Simon.
Harry nekikezdett a dalnak,én pedig csodálattal hallgattam.Formás ajkai könnyedén mozogtak,és hangja elbűvölt mindenkit.Zöld szemei lágyan csillogtak éneklés közben...De ahogy figyeltem,csak arra tudtam gondolni,vajon kinek küldhette.Lehet a nővérének,hiszen attól függetlenül,hogy szoktak egymással vitatkozni,tudom,hogy Gemma mindig mellette állt.Anne-nek meg nem hiszem,hogy így címezte volna,mert akkor inkább azt mondta volna,hogy "egy csodálatos nőnek".Vagy...Amynek.Remélem nem...Ez a lány...1kg smink,miniszoknya(hűvös van,de mindegy) plusz úgy csámcsog a rágójával,hogy alig hallom Hazzát.Egy idő után igazán idegesítő tud lenni,pláne ha figyelni szeretnél.Nem akartam belekötni,de ez egy fontos pillanat...
-Amy,kérlek legalább addig ne rágózz ilyen hangosan,amíg Harry énekel.-mondtam neki normálisan.Anne-ék jóval távolabb álltak,szóval nem hallották.
-Majd te mondod meg mit csináljak?Ki vagy te?-kérdezte flegmán.
-Csak megkértelek rá.De úgy látszik nehéz a felfogásod.-intettem le őt.
-Inkább alapozd be az arcod,drága.-nyávogta lenéző arckifejezésével.
-Oh igen?Csak hogy tudd,a "szèpséged" 99%-át eltudnám tüntetni egy vizes szivaccsal.-kimondtam.De azért ez mégis csak sok.Amy csak elfordult,és mintha ott se lennék,folytatta tovább a csámcsogást.
Nevetve megdörzsöltem a homlokom,majd rájöttem,hogy a nagy beszélgetés közben nem figyeltem,és így most nem tudom mi lett a végeredmény...Hazz már nem állt a színpadon.Figyeltem a lépcsőt,hátha megérkezik,és az arcáról letudom majd olvasni mi is történt.Pár perc múlva Harry boldogan futott le hozzánk,először Annet,Gemmát ölelte meg,majd nevelő apjával is kezet fogott.Tekintete rám irànyult,elvesztem világítózöld szemeiben.Lassan lépdelt felém,majd amikor már csak fél méter volt köztünk,felkapott és megpörgetett.Amikor letett,továbbra is szorosan fogott,majd rekedtes hangon a fülembe súgta,hogy "köszönöm".Örültem.Tudtam,hogy sikerült neki.Végigsimítottam a vállán,majd kicsit eltávolodott,és arcomon hagyott egy édes csókot.Arcát kezeim közé fogtam,majd rámosolyogtam.Az idilli jelenetet egy oda nem illő köhintés szakította meg...Harryvel Amyre néztünk,aki úgy tűnt,a sorára várt.Harryt elengedtem,Amy pedig rögtön neki kezdett.
-Jajj Hazzi!Tudtam,hogy sikerül...-mondta vékony hangon,miközben egy hajtincset tekergetett.Hazzi??
-Ja,köszi.-mosolygott rá unottan Harry,majd ismét az én társaságomat kereste.Megmosolyogtam,amikor hosszú ujjaival megsimogatta a kezemet.Hazz anyukájáék csatlakoztak hozzánk,majd szóltak,hogy ők most inkább hazamennek.
-Harry otthon találkozunk,és ne feledd,hogy ma ünnepelünk!-kiálltott boldogan Anne.Gemma ugyanúgy mosolygott,majd gratulált mégegyszer öccsének.Pár perc búcsúzkodás után elindultak,és újra csönd lett.
Az eddigi várás alatt megszomjaztam,ezért felajánlottam,hogy hozok valamit.Forrócsokira gondoltam,mert út közbe láttam egy autómatát...
-Akkor...mindjárt jövök.Hozzak neked is esetleg?-kérdeztem kedvesen Harrytől.
-Nem kell semmi,csak húzz el.-kacsintott "bájosan" Amy.Mintha csak tőle kérdeztem volna.
-Akkor hozok neked is egy forrócsokit.-Harry mosolyogva bólintott.Megfordultam,és kicsit dühösen lépdeltem ki az ajtón,ami a folyosóra vezetett.Nem értem,mégis mit képzel magáról ez a csaj.Az autómatát nagy nehezen megtaltam,vettem 2 forrócsokit,majd óvatosan igyekeztem vissza.Az ajtót lábbal rugtam be,és amint felnéztem,lefagytam.Harry egy széken ült,rajta Amy tekergett,és csókolóztak.Hirtelen kicsúszott a kezemből a 2 pohár,és ahogy földhöz értek,elfutottam.

Holnap megpróbálom folytatni!:) (kommentektől függ)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett,siess a kövivel:)
    L.xx

    VálaszTörlés
  2. Jaj ez nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  3. fhuu máris rühellem ezt az amy-t mit képzel:O....biztos bekavar..szóval nagyon jó ez a rész is :)<3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo...........legyszi folyatasd:D

    VálaszTörlés
  5. Utálom Amy-t..De nagyon jó rész lett, és imádoooom a blogod :))

    VálaszTörlés

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!