2017. május 4., csütörtök

46.Rész-18+

-A-a rossz kislány.Nem mocorgunk.-mormogta tipikus rekedtes hangján,és továbbra is lefogta csuklóim.Az igazság,hogy tetszett ahogy irányít,annyira vadító.Megadtam magam,amire elégedett bólintást kaptam válaszul.-Helyes.Most pedig...-nem fejezte be,már csinálta is.

Csuklóimat még mindig lefogta,azonban elindult délebbi tájakra,és először a kulcscsontomon állapodott meg.Lágyan megcsókolta,majd egy pimasz kérdésre nyitotta száját.
-Ugye nem baj,ha megjelöllek?-szavaira felszisszentem,de nem várta hogy válaszoljak.
Ajkait erősen rátapasztotta a kitűzött helyre,majd beleharapott.Nyelvével végig siklott rajta,és finoman bekapta a bőrt.Lassan és óvatosan szívta meg,alig tartott pár másodpercig.Újra csókokat lehelt rá,és már csúszott is lejjebb ezáltal felszabadítva karjaimat.Nem volt vészes,sőt kifejezetten élvezetes.
-Oh Harry.-nyögdécseltem kínomban.Azt hittem magamban tudom tartani,de kijött.Tudtam mi fog következni,így pír borította be egész arcomat,amikor felnézett rám.
-Nyugi bébi.-puszilt melleim közé.-Vigyázok rád.-mormogta,amivel teljesen meggyőzött.Igen vigyáz rám.
Nem is habozott tovább,folytatta a kellemes kínzást felsőtestemen.Tehetetlenül ringatóztam alatta,nem engedett helyet cserélni.Egyik kezemmel hajába túrtam,és felhúztam a számra,hogy érezhessem nyelvét.Olyan gyöngéd volt,hogy magam sem hittem el,ő a mostani Harry e.
Az, hogy ezen gondolkoztam nem tartott sokáig,mivel egy rántással felültetett,és csupasz hátamra tapadt a keze.
-Azt hiszem ezekre nem lesz szükség.-dörmögte szexi mély hangján,és melltartómért nyúlt.Eleinte óvakodtam,aztán átadtam magam neki.Bízok benne teljes mértékben,nincs mit szégyellnem és takargatnom.Profi ujjai pár másodperc alatt lehámozták rólam a pántokat,és hirtelen mindenem libabőrös lett.Egy pillanatra ő is megállt,hogy jól szemügyre vehessen.Az ölében ültem vele szemben,fejét hátra biccentette,majd érzékien sóhajtott.-Hanna,basszus.-motyogta,de reagálási időt ismét nem hagyott.
Súlyával nyomott vissza a matracba,egyre jobban éreztem hogy milyen keményen merevedik fölöttem.Izmai ívben feszültek hátán,amikor körmeimet végig húztam rajta.Mellem az ő mellkasához tapadtak,és ez...annyira más érzés volt,annyira ismeretlen.Mintha bőrünk eggyé válna.-gondoltam.
-Na de folytatom amit elkezdtem.-suttogta fülkagylómban,hátam ismét borsódzott. 
Arra számítottam,hogy rögtön a "lényegre" tér,ehelyett egy pillanat alatt a melleimnél termedt.
A félelem hasított át agyamon,és ekkor döntöttem úgy,hogy a fenébe is kikapcsolom ezt a szart.Itt nincs helye agynak,gondolkozásnak.Ezt érezni kell,és így nem fog menni.
Puha ajkait éreztem bimbóm körül,és halkan fel is nyögtem.Amikor bekapta,és cuppantott egyet,azt hittem lebegni kezdek.Soha senki nem ért még így ikreimhez,talán ez lehet az oka a hirtelen jött érzésnek.Nyelve lassan körözött a területen,fejemet hátra vetettem,úgy kísértem tovább a történéseket.Légzésem szaporább lett,szívem gyors verését biztosan ő is felfedezte.Egyik keze enyémért nyúlt,és gyengéden megszorította azt.Szemeim mindvégig csukva voltak,nem mertem kinyitni,hiszen...ez annyira intim,annyira idegen még számomra.Szájával átvándorolt 
másik felemre,és ott folytatta tovább a kínzást.Mikor már kezdtem tudatosulni azzal,hogy mennyi féle érzés kering egyszerre a testemben,akkor jött a váratlan csapás,mégpedig az ujja.
Először csak végig húzta bugyim anyagán keresztül,és lassan cirógatni kezdett,sehova sem sietett.A gyönyörtől nem tudtam mire koncentráljak jobban,fent is és lent is ingerelt egyszerre.Az előbbi egyszer csak megszakadt,és nyelve ajkaim közé kért behatolást.Mindketten ziháltan vettük a levegőt,aztán elengedett.Most.
Feje sebesen merült el lábaim között,amit feszes karjaival támasztott ki.istenem ez annyira kellemetlen,de egyben izgató is.Meg kell szoknom,igen csak ennyi az egész.Lazulj el Hanna,menni fog.-biztattam magam,aztán tettem is az ügy érdekében.Egyszeriben átváltott az agyam,és már akartam őt,jobban mint hittem volna.Azt akartam,hogy közelebb és közelebb kerülhessek meleg testéhez.
Mire feleszméltem,a bugyimat már le is rángatta rólam,majd belém hasított.Ajkai és nyelve szintúgy meleg volt,és puha.Annyira édesen puha.
-Ahh!-tört ki halkan belőlem a nem várt hang,amire éreztem hogy elmosolyodik-igen ott lent.
Szája immár egész nemi szervem körbevette,és ott érintett ahol csak tudott.Próbáltam kapálózni,de erősen szorított,így hajába kaptam.Göndör fürtjeibe eresztettem karmaimat,és azokkal jeleztem ha éppen tetszett valami.Ez neki is bejött.
-Oh igen bébi,ezt folytasd.-mormogta szenvedélyesen.
Egész fejem lángokban úszott,de próbáltam legyőzni a gátlásokat.Az Isten szerelmére,felnőtt nő vagyok,nem egy 14 éves kislány.Ideje tennem is valamit ez ellen.Ugyanakkor legyünk őszinték!Harry egy igazi szexisten...még jó hogy szeretnék vele többet is ezen kívül.
Innentől már csak a bennem lévő hormonok,és a vágy beszéltek.Nem érdekelt senki,és semmi.Csak akartam egyre többet és többet.
-H-Harry...akarlak.-nyögdécseltem,még mindig bizonytalanul.
Úgy éreztem hamarosan elönt a gyönyör,és azt akartam hogy legyen ő is a részese.Akartam.
-Mit akarsz bébi?-nyalta körbe ajkait,majd hasamra feküdt.Úgy nézett rám,mintha egy ártatlan kisfiú lenne.Hihetetlen.-Ezt akarod?-dugta belém egyszerre két ujját,amire hangosan felnyögtem.Igen.Vagyis nem!
-Nem...-suttogtam csukott szemekkel.-Téged akarlak,nem az ujjaidat.-adtam neki lényegretörő választ.
-Ooooh...ebben az esetben.-Lábaimat erőteljesen feljebb tolta,és már közöttük is volt testével.Már csak egy boxer állt közénk,most jött el az hogy megszüntessem helyette.
Mellkasánál fogva hátrébb toltam,majd beleakasztottam ujjamat az anyagba.Szemei úgy gabalyodtak az enyéimbe,hogy az őrületbe kergetett.Egy hirtelen mozdulattal letéptem róla,és férfiasságával találtam szembe magam.Lesütöttem a szemem,nem mertem oda figyelni,ekkor álam alá nyúlt,és felemelte a fejem.
-Ezt szeretnéd?-kérdezte óvatosan.Közelebb hajolt,és arcon csókolt.-Mert akkor nagyon szívesen megduglak.-kacagott fülembe szemtelenül.
-Harry!-csaptam gyengéden mellkasára.-Csak szeretnéd.-kacérkodtam vele,kezdett átmenni minden könnyed játékosságba.Tudtam,hogy ezt szeretni fogja.
-Kipróbáljuk bébim?Nem hiszem,hogy lenne esélyed ellenem...-ekkor jelképesen megfeszítette izmait,amitől majd kiugrott a szívem.Azt akartam,hogy szétszedjen engem minden vágyával.
-Na mutasd!-adtam neki a löketet.Éreztem,akármennyire is magabiztos,velem más.Kicsit tart attól,hogy oyat csinál amit én nem akarok...De akarom.
-Hát legyen...ha ennyire nem félsz.-mondta ezt úgy,mintha nem tudnám mire vállalkoztam.
Újra belenyomott a matracba,de most úgy,hogy moccanni sem bírtam.Próbáltam ellenszegülni de semmi.Az egészben az a fura hogy ez tetszett,tetszett hogy lefog,hogy domináns.Akaratlanul is elmosolyodtam.
-Mindent értek.-húzódott az ő ajka is mosolyra.-Szóval ezt szeretnéd.-hajolt fülemhez,közben éreztem,hogy

































3 megjegyzés:

  1. Mikor lesz új rész ? Nagyon tetszik. Pár napja újraolvastam az egészet, és még mindig nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz új rész ? Nagyon tetszik. Pár napja újraolvastam az egészet, és még mindig nagyon tetszik.

    VálaszTörlés

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!