2015. február 20., péntek

45.Rész

Ahhoz,hogy folytassam kellenek kommentek.Kérlek tiekeeeeeeeeeeet.

Kissé kellemetlen érzés,amikor tudod hogy amíg te fent vagy a szobádban, addig a "barátaid" egyik mondhatni szerelmed pedig lent tárgyal az anyáddal.Hát ja,hozzá szokhatnék az ilyenekhez.Elég gyakran megesik,hogy kínos szituációba keveredek.
Agyam csak kattogott és kattogott, megoldásra nem jutottam.Túl kusza minden,ez az egész helyzet.Mit lehet ilyenkor kezdeni?
Úgy döntöttem valamivel elterelem gondolataimat,így hát fogtam az egyik kedvenc Dickens könyvem,és ledőltem olvasni.Hátha.
Tervem szinte be is vállt,hiszen ez az egyetlen dolog a zenén kívül,amibe teljesen beleolvadok,miközben csinálom.Persze az a bizonyos hátsó gondolat,amikor néha bevillan egy-egy kép arról,amit el akarsz dugni jó mélyre.Jelképesen megrázom a fejem,remélve hogy akkor gyorsan el is tűnik.Mit akar Harry?Haragszik?Talán csak békülni akar?Na és Louis?Fogalmam sincs hogyan érez az utóbbi időben,és ez részben annak a következménye,hogy nem figyeltem rá eléggé.Milyen barát vagyok,jesszus.
A párnán oldalra dőlve igazgattam a hajam,mindig megnyugtat ha valaki más ezt csinálja.Éreztem,hogy lassan elnyom az álom,már egy jó ideje egyedül vagyok a szobámban.Lehet le kéne mennem,vagy várjak inkább?Lehetetlen.
Magamban morgok,és lassan feltápászkodom,nem akarok most elaludni,pláne hogy délután is sikerült.Igaz kicsit későre jár,kilenc-tíz óra körül.Megálltam szekrényem tükrös ajtaja előtt,és vizsgálni kezdtem magam.Nem vagyok az a fajta lány,aki képes lenne éhezni csak azért,hogy 2 centiméterrel vékonyabbak legyenek a lábai.Valahogy sosem ment ez,meg eleve másmilyen a gondolkozásom,túlságosan más néha.Viszont ahogy felmértem az alakom,furcsán éreztem magam.Soványabb lettem.Mitől?Aztán hirtelen bevillant milyen keveset is eszek,igazából étvágyam sincs.Azt mondják,hogy a szerelem elveszi.Milyen szép.Bár határozottan állítom,hogy nekem inkább a félelem, meg a stressz az oka.Nem is vagyok biztos ebben a szerelem témában,egyáltalán ki,mi,hol.

Pólómat ledobtam magamról,majd tettem egy lépést előre.A mellem is kisebb lett,hát franko,másra sem vágyom.Nem mintha olyan hű de hatalmas lett volna,de így még rosszabb.Utálom,hogy az az első a fogyási sorrendben.Miután felmértem minden részt a felső testemen,levettem a rövidnadrágot is.Hah, legalább a fenekem megmaradt-nevettem magamban-vicces,de most először örültem, néha meg azt kívánom bár ne lenne ekkora.Nem mintha nagy bajom lenne vele,csak megkaptam már párszor a 'jó a segged kő kóla?' című szöveget,amit egy grimasszal letisztáztam. 
Egyedül a szobámban,ezen kuncogtam.Fura.
De hallottam,hogy nem vagyok egyedül.Megfordultam,és Harryvel találtam szemben magam.Talpig feketében,karjai óvatosan megfeszültek a póló alatt,ami azt hiszem az alul öltözöttségemnek volt köszönhető.Nyakában a nyaklánc.Haja édesen oldalra igazítva,szeme vadul csillogott a félhomályban.A libabőr végig futott egész testemen,és szerintem ezt ő is észrevette.Megdermedten álltam fehérneműben,és vártam hogy lépést tegyen.

-Szóval...gondoltam beszélhetnénk,vagy ilyesmi.-mormogja rekedten.-De fogalmam sem volt arról,hogy ilyen látvány fogad.-szemét végig rajtam tartja,egy pillanatra sem mozdul,csakis a száját nyalva meg nyelvével. 

-H-hát nem gondoltam,hogy bárki is benyit kopogás nélkül.-kezdem kicsit félve,de a végére megerősödik a hangom,hiszen hékás!Mr.Styles nem tanult illedelemet?-tettem csípőre a kezem,mint aki megróni készül egy kisgyereket.Igaz ki sem mondtam,csak gondoltam.

-Én meg gondoltam csak bejöhetek a csajomhoz ha akarok.-biccenti oldalra a fejét,és továbbra is figyel.Azt mondta,hogy csajomhoz.Szemével szinte égeti testem,ezért inkább melleim előtt karolom át magam.Erre a reflexemre tesz két lépést felém,majd megáll,amikor én ugyanennyit teszek hátra.

-Hát ez nem egészen így működik,Harry.-nyögöm.Magam is elpirulok hanglejtésemen,olyan más volt.Mintha szenvedélyesen mondtam volna,vagy nem is tudom.

-Na de Ross kisasszony,akkor elmagyarázná nekem pontosan?Tudatlan vagyok.-feleli lágyan,bűnbánó mosollyal,de átlátok rajta.Ez minden,csak ártatlan nem.Úgy néz rám,mint egy ragadozó,aki kész lecsapni az áldozatára.Nem felelek semmit egy ideig,mert fogalmam sincs mi legyen a következő lépés,ám dönt helyettem is.Egyre csak csökkenti a köztünk lévő távolságot,és hirtelen azon kapom magam,hogy már nem is előttem áll,hanem karjaiba von.
Jézus.
Megérzem mámorító illatát,és amit érzek az leírhatatlan.Csak ölel,semmi más,mégis megőrülök.Eleve a látvány:megöl.Az ajkai tökéletesek,és lassan arcomhoz tapadnak,kezei pedig elindulnak vándorútra a hátamon,amitől felszisszenek.Bizsereg az érintés helye,ahol végig húzza hosszú ujjait.Haja az arcomat dörgöli,amitől szintén bepörgök,de az az illat. Harry illata.
Bevillan egy kép,még régebbről.Amikor elhagyott.Épp suliba tartottam,és a buszon hirtelen megéreztem a parfümjének az illatát.Sóvárogva néztem körbe,mindenhol őt kerestem,annyira beleéltem magam,hogy ott van,de nem.Csak egy másik ember volt.
Most viszont érzem a különbséget.Ez nem csak szimplán egy parfüm.Keveredik Harry illatával,a tusfürdőjével,és együtt adják ezt a hatást.Gyilkos.
Mire feleszmélek,már túlságosan is élvezem a közelségét,ezért gyorsan észbe kapok.Nem akarhatom,hiszen egy segg fej volt.Mindig elmenekül minden elöl,és cserben hagy.Most is.Megbeszéltük,hogy találkozok Louis-val,ami mondhatni pocsékul sikerült,hiszen semmit sem tudtunk megbeszélni.Erre úgy csinál,mintha összeesküdtünk volna ellene,méghozzá a háta mögött.

-Állj.-szóltam halkan,amikor folytatta a dédelgetést.kezeit lesöpörtem magamról,és arrébb léptem a ruháim mellé,hogy felvegyem őket.

-Ne vedd fel.Nem kell.-jelentette ki határozottan,mintha helyettem szeretne ebben is dönteni.Fejemet értetlenül megráztam,és folytattam az öltözködést.Persze nem hagyta ennyiben,kezem után kapott és megragadta a pólót.Fogásomon rántott egyet,így ismét karjaiba zuhantam.-Mi a fene történik velünk bébi?-nézett mélyen a szemembe,mint aki semmit sem ért.-Nem akarod,hogy hozzád érjek?-tört ki belőle,amitől kicsit elakadt a lélegzetem.Jaj Harry.Bárcsak egyszer megértenéd a lényegét is a dolgoknak.Ujjai lecsúsztak csupasz karomon,majd vissza.Cirógatása miatt megint kezdtem elszállni a Föld nevű bolygóról egyenesen felfelé,de szerencsére az agyam még időben reagált.

-De nem.-fogtam le két karját.-Figyelj rám,kérlek legalább most az egyszer.-Megfordítottam és egyenesen az ágyamhoz vezettem,ahol a végében le is ültettem őt,aztán szemben álltam vele.Arcán egy kis döbbenetet fedeztem fel,lehet szokatlan neki,hogy valaki leállítja.Rögtön elképzeltem hány lánnyal...nem akarom tudni.Elsöpörtem ezt a gondolatot,és a jelenre koncentráltam.-Nem érzed,hogy nincs minden rendben?-tettem fel egy egyszerű kérdést neki,úgy figyelt,mint egy kisfiú az első padban ülve.

-De,de...-nézett le most először a földre,mint akinek megakadt a szó a torkán.Furcsa reakció ez Mr.Styles-tól.Kezeit összekulcsolta,majd térdeire támaszkodott.-Te is tudod,hogy már nem a régi vagyok.Nem tudok beszélni a problémáimról,ez az igazság.-Fejti ki,amitől meg is lepődök.Nem gondoltam volna,hogy ilyen rendes választ kapok.A fiúk általában kerülik ezeket a témákat,és megoldják testiséggel.-gondolom magamban,miközben szemébe nézek.

-Ez akkor sem mentség arra,ami az előbb lent volt.Így is elég kínos volt ez az egész vacsora dolog,de könnyíthettél volna rajta azzal,hogy nem vagy bunkó Louis-val.-lépkedtem jobbra-balra.Szokásom amikor kifejtek valamit.-Apropó Louis itt van még?-pillantok fel újra,már megint megfeledkeztem róla.

-Azt mondod én vagyok a bunkó?-mered rám értetlen arccal.-Talán ő az ártatlan bárány,vagy mi a fene?!-érzem hangjában a haragot,amit nem akarok.Pont ez az.A harag mindenki ellen.-Ja és igen,még lent van és drága anyukáddal beszélget.-közli keserűen,nem ujjongva a helyzettől.

-Látod,mindent csak megnehezítesz.-próbálok nyugodt maradni,de aligha tudok.-Te bármit megtehetsz,de én semmit?Mégis hogy működik ez?-tárom szét karjaimat.
Amikor felpillant fürtjei alól,érzem hogy ismét felkeltettem benne a vágyat.A vágyat arra,hogy végig csókoljon.Egyszerűen érzem.Tapintható a levegőben az elektromosság ami kettőnk között cikázik,miközben vitatkozni próbálunk,Nem lehet kikapcsolni.
-Annyira zavaros minden.-motyogom szakadozottan,légzésem felgyorsult az előbbi felismerésére.Miért kell mindig rosszban lenni?Miért?Csupán ennyi tart távol attól,hogy hátra döntsem az ágyon,és...
Oké Hanna-szólok belső virgoncomnak-nyugtasd le a hormonjaid.
Ó bárcsak ilyen könnyedén menne.
Ő továbbra is csak néz.Ajkai szétválnak,szinte szomjazik arra hogy megérinthessen.Mint egy éhes vámpír,aki meglát egy vérrel teli bödönt.Hmm igazán jó hasonlat.-fintorgok.
Arcát finoman megdörzsöli,és újra belém vájja tekintetét.Hosszasan elidőzik,majd nem habozva megragadja bal csuklómat,és ezzel a mozdulattal le is ránt egyenesen a lábaira.
-Jól látom,hogy fogytál?-kérdi dörmögve fölém hajolva.Ó ez az.Pontosan erre a témára vágytam én is.
-Igen jól látod.Most vettem észre én is,fura hogy csak most tűnik fel neked,amikor múltkor még...-ütközik gondolataim közé az az éjszaka.Beleborzongok,és ágyékomon súlyt érzek.Hirtelen bizseregni kezd az összes testrészem a pillanat felidézésére.Amióta megtörtént,megváltozott bennem valami.Sokkal inkább vágyom az érintésére,és arra hogy közel legyen hozzám.Hmm újabb mérföldkő.

-De az okát is tudod?-kissé mintha aggódás csúszott volna a hangjába.

-Mostanában sokat idegeskedek,lehet ezért.-fúrom az övébe tekintetem.Jól tudja,hogy rá célzok.
Arca megbánást mutat,teste viszont azt,hogy akar és most.A nyakán láthatóvá válnak az erek,ahogy lélegzet visszatartva mered rám.-De itt ez most lényegtelen.-egészítem ki mondandómat,és próbálok kicsúszni karjai közül,de nem enged.Hát persze.

-Egyáltalán nem az,pláne ha miattam van.Nem akarom,hogy neked rossz legyen Hanna.-dünnyögi,és most erősen érzem az őszinteséget hangjában.Igaz,sokat változott,de ott lapul még a régi Harry-m.
Igen az enyém.

-Nincs semmi baj,csak frusztrál az állandó veszekedés.-mozgolódok ölében,majd úgy döntök maradok.Kicsit sem rossz így a karjaiban lenni,csak maga a helyzet.-Miért nem tudjuk őket együtt,közös erővel megoldani?Miért hagysz mindig egyedül velük?Persze,hogy nincs étvágyam.-fejtem ki valós problémám,hátha segít neki a megértésben.

-Az isten szerelmére,mikor menekülök el?Éppenséggel te voltál az aki ott hagyott engem,basszus.-sziszegi.Ilyenkor mindig megfeszül az állkapcsa,és hihetetlenül szexi amikor kicsit is káromkodik.
Ajkamba haraptam és elgondolkoztam azon amit mondott.Nem egészen igaz,hiszen volt rá okom.

-Jó akkor nem menekülsz.-dobtam oda,nem tudtam mást.Fejem elfordítottam,és egy pillanatig a földet pásztáztam,majd csönd ült ránk.De nem kínos csönd,hanem az a csönd ami szükséges,mert a szavak már nem.Nem tudjuk ezt most megvitatni,érzem.Jó ég hiszen fehérneműben fog az ölében,még jó hogy nem.
Egymás tekintetébe gabalyodtunk,és nem volt olyan lehetőség,hogy bármelyikünk elnézzen.Szinte elvesztem mély zöld szemeiben,annyira imádom,olyan gyönyörű.Kezei,amik eddig térdemen pihentek,felcsúsztak egészen combom közepéig,majd vissza.Magamban hálát küldtem Istennek,amiért volt rá eszem még félkómásan is,hogy szőrtelenítsek.De ez csak egy kósza elkalandozás volt,hiszen felváltotta ezt egy más fajta érzés.Izgalom,és vágy.Hatalmas vágy.Ujjai mozgatását bőrömön nem szüntette meg,újra és újra rázott a hideg.Szívverésem már egy ideje a háromszorosára nőtt,szuszogásom felvett egy ritmust.Fantáziám felpezsdülve kelt életre,és olyanokon gondolkoztam amiket még soha.Vagy csak nagyon ritkán,de nem volt ennyire intenzív.Mintha az összes részecskémnek szüksége lenne rá.Hihetetlen.Akár egy mágnes ami vonz magához.
Belsőm küzd,és harcol,próbálom visszafojtani ezt az érzést,ami most kínoz.Kínoz.Egyszerre jó és rossz,mert megakarom állítani.A baj csak az,hogy magam sem tudom mit akarok,mert ezt most akarom.Akarom, hogy érintsen,és közel legyen,de ugyanakkor félek is.Mitől?Fogalmam sincs.Gyáva.Mire vársz Hanna.

-Annyira gyönyörű vagy.-suttogta a néma csend után.Hátam megborzongott,szívem pedig hihetetlenül ellágyult e három szó hallatán.Feladtam a magammal szembeni küzdelmet,óvatosan megfogtam az arcát és simítottam egyet rajta,amire behunyta szemeit.Keze amivel eddig simogatott,most az enyémre tapadt,szemei még mindig csukva voltak.Nem tudtam belőle kivenni,mégis mire gondol,legfőképp mit érez.Kezem szájához emelte,majd egy meleg csókot hagyott rajta.
Derekamnál fogva felhúzott,és finoman az ölébe ültetett,úgy hogy egymással szemben voltunk.Határozott voltam,most először.Nem vártam meg,amíg ő kezdeményez,hanem ajkaim az övére tapadtak.Túlságosan régóta figyelem már száját,hogy ne tegyem ezt meg.Lemaradását nagy sebességgel behozta,nyelve pedig áthatolt számba.Nyelveink hamar felvették a kellemes ritmust,eggyé váltak és egyszerre mozogtak.Hajához kaptam,és belemarkoltam,szükségem volt erre az érintésre.Számba eresztett egy mélyről jövő nyögést,amitől még jobban elvakított a vágy.Jó ég,hogy mennyire kívánom.
Kezei a gerincemen keresztül egyenesen a fenekemre csúsztak,és finoman megmarkolták azt.Felszisszentem,de nem azért mert kellemetlen volt.Ágyékunk ütemre mozgott,majd ajkai elszakadtak az enyéimtől.
Elkezdte a nyakamat csókolgatni,erősen ingerelni a fülem mögötti részt.Kijelenthetem,hogy ilyet még soha senki más nem okozott,amit most éreztem.Összes testrészem egyszerre bizsergett,melegség árasztott el,éreztem is hogy forróbb lett a bőröm.Nyelvével végig siklott a területen,amire ismét felnyögtem.Annyira perzselő.Annyira intenzív.
Amikor éreztem,hogy férfiassága felbukkant nadrágja alól,egy meglehetősen kemény formában,belekezdtem kiegyenlíteni a felállást.Pólóját kérdés nélkül áthúztam fején,majd lendülettel hátra döntöttem az ágyon.Alattam feküdt elterülve,tökéletes felsőtesttel Harry Styles.Biztos nem álmodok?
Persze nem sokáig csodálhattam,két másodperc után már alatta mozgolódtam.
-A-a rossz kislány.Nem mocorgunk.-mormogta tipikus rekedtes hangján,és továbbra is lefogta csuklóim.Az igazság,hogy tetszett ahogy irányít,annyira vadító.Megadtam magam,amire elégedett bólintást kaptam válaszul.-Helyes.Most pedig...-nem fejezte be,már csinálta is.




38 megjegyzés:

  1. Uramisten *-*
    Gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. Kövit PLSSSSSSSSSSSS!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a blogodot ez az első hogy irok ☺ 1 nap alatt olvastam el a rèszeket ès nagyon tetszik :) èn is csináltam egy ilyen blogot kinek ugyan csak Harry a foszereploje. Na de ezt hagyom a vègèn mèg azt hiszed oldalt jöttem hirdetni :( Vissza tèrve : a blogod nagyon jó tetszik a törtènet SIESS A KÖVIVEL ☺☺☺

    VálaszTörlés
  4. Imádom, nagyon jóó!!!! ❤❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  5. Egyszeruen FANTASZTIKUS!!!!, folytasd pls...... Nagyon jo es nem birom letenni.... Feliratkozni nem tudok sry .... Pedig feliratkoznak... Siess a kovivel pls...
    By:Szabó Klaudia (Klau)

    VálaszTörlés
  6. Sokkomi h folytasd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért nem folytatod? Nagyon jól írsz...igaz vagy 8-9 hónapja nem írtál de örülnék neki hogy fojtatsd..

      Törlés
  7. Nagyon ugyes vagy legyen folyti ♥

    VálaszTörlés
  8. Szia új vagyok a blogodon. Nagyon tetszenek a részek pár óra alatt végigolvastam az egészet. Légyszi folytatsd. Anna

    VálaszTörlés
  9. Szia legyszi folytasd imadom❤️

    VálaszTörlés
  10. Szia :) tegnap előtt kezdtem olvasni a blogod és imádom nagyon jók a részek. Egyik best :) légyszi folytasd :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó! Folytasd! :)

    VálaszTörlés
  12. Tegnap keztem el olvasni . Imádom. Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés
  13. El olvastam és egyszerűen IMÁDOM ( Folytasd :) ) ... Mikor várható az új rész?

    VálaszTörlés
  14. imádom, imádom és imádom... egy nap alatt elolvastam mind a 45. fejezetet! Sajnálom h nem hozol gyakrabban részt de megértem, csak legalább néha jelentkezz h tudjuk nem hagyod abba a blogot!!! puszi és siess a kövivel!! ;)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó,fantasztikus....gyorsan hozd a kövi részt!!! PLS!!!

    VálaszTörlés
  16. Szia! Ma kezdtem a blogodat és uristen nagyon jó!! Gyorsan hozd a kövit!!
    Egy lelkes olvasod❤

    VálaszTörlés
  17. Hogy-hogy nincs uj resz? Abbahagytad a blogod??

    VálaszTörlés
  18. Kovot kerlek 😂😂nagyon jo

    VálaszTörlés
  19. Hát ez......essszéletlen!"" ❤❤❤❤ Nagyon imádom a történetet!! Remélem Happy End lesz a vége,és kibékülnek! Ja és azt is remélem hogy Hazza kibékül Louisal!
    Na mindeggy nem szaporítom tovább a szót Nagyon jó a blogod és ez tény!! ❤❤�:) : :)

    VálaszTörlés
  20. Fantasztikus,most találtam rá a blogodra,Egyszerűen imádom.Ugye nem hagyod abba.Mikor lesz kövi? ❤❤:)

    VálaszTörlés
  21. Mikor lesz a kövi rész ?

    VálaszTörlés
  22. Ket oraja keztem el olvasni. :D
    Mikor lesz kovi?

    VálaszTörlés
  23. Nagyon jó. Mikor lesz kövi?��

    VálaszTörlés
  24. Szia,nagyon tetszik!
    Mikor lesz a kövi? :D

    VálaszTörlés
  25. Szia! Látom,hogy rég nem írtál,de remélem,hogy majd fogod folytatni,mert ESZMÉLETLEN JÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  26. Szia ma kezdtem olvasni és szuper vagy volt olyan ahol ozgultam sírtam féltem örültem.Látom rég nem írtál és ezért most a kétségbeeséses stressz kerülget de majd jön a kövi (remélem)

    VálaszTörlés
  27. Ez szupi ma kezdtem olvasni és na.Lehet ennél jobb?Mist kicsit félek hogy vége de a remény hal meg utoljára

    VálaszTörlés
  28. Szia :) Nem reg talaltam ra a blogodra. Lehet mar ennyi ido utan tenyleg nem folytatod, de orulnek ha tudnam hogyan vegzodne ez a sztori, mert nagyon jo. Nagyon szepen irsz, helyenkent az embert kirazza a hideg, mert nagyon is bele tudja elni magat. Remelem folytatod. Udv. Orsi

    VálaszTörlés

Ha tetszett ,írj kommentet :) ha nem...akkor ne.köszi!